۱۳۹۴ فروردین ۱, شنبه

روشهای مناسب و طبیعی برای سفید کردن دندانهایتان


- بعضی از مواد غذایی مانند سیب ،کرفس وهویج  به دلیل دارا بودن سلولزهای رشته ای باعث سفیدی دندان هایتان می شود و باعث می شود رسوبی که بر روی دندان های شما قرار دارد از بین برود، و جرم روی دندان هایتان را نیز پاک می کند.

- آب اکسیژنه.  اين ماده كاملا طبيعي و غيرسمي كه تركيبي از مولكول‌هاي اكسيژن و آب است و مي‌تواند به شيوه‌اي بي‌خطر دندانها را پاكسازي كند و براي بهداشت و سلامت كلي دندانها نيز مفيد است.

- سیگار به دلیل داشتن نیکوتین بالا سبب زرد شدن داندانهایتان و ظهور لکه بر روی داندان می شود و همچنین رسوبات بسیاری را بر روی دندان ایجاد می کنند.بهترین راه برای از بین بردن این جرمهای سفت مراجعه به دندانپزشک است و جرم گیری داندانها.

-توت فرنگي ،توت فرنگی به دلیل داشتن اسید مالیک در سفید کردن دندان نقش مهمی دارند.برای این کار بهتر است هفته ای یکبار یه عدد توت فرنگی را با کمی جوش شیرین مخلوط کرده و خمیر حاصل را به کمک مسواک بر روی دندان بکشید و به مدت شش دقیق صبر کرده و آبکشی کنید.

- پوست پرتقال و برگ بو. اين دو سفيد كننده طبيعي دندانها كه غير معمول‌تر از بقيه موارد هستند مي‌توانند رسوبات روي دندانها را تاحد زيادي برطرف كرده و دندانها را درخشان‌تر كنند شما مي‌توانيد به نوبت هر يك از آنها را به طور خشك يا به صورت پودر تركيبي با يكديگر روي دندانها بگذاريد.

-مسواک زدن .سه بار در روز و هر بار به مدت دو دقیقه دندانهایتان را مسواک کنید . بیشتر از این حد مسواک نزنید که سبب آسیب به مینای دندان می شود . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر